Te admir, fetiţa mea!

6-luni-2

Îţi admir mânuţele pufoase, de care nu pot să mă satur nici într-un fel. Îţi admir atenţia cu care poţi să te uiţi minute întregi la un cearşaf zburând în vânt. Îţi admir curiozitatea şi determinarea cu care apuci cutia cu jucării a fratelui tău, mai ales atunci când el nu e acasă. Îţi admir perseverenţa şi felul în care nu te laşi să înveţi să te ţii în mâini, pe burtică. Îţi admir bucuria pură pe care o văd pe chipul tău când fratele tău vorbeşte cu tine. Îţi admir zâmbetul galeş pe care mi-l dăruieşti atunci când eu îţi vorbesc. Îţi admir hohotele de râs care ne umple casa şi viaţa atunci când sărim împreună pe canapea. Îţi admir veselia care ţi se aşterne pe chip imediat ce te trezeşti din somn. Îţi admir plăcerea de a mă mângâia pe faţă când încerci să adormi.

Te admir de 6 luni încoace şi învăţ de la tine în fiecare zi! Eşti un pui de om minunat cum nu mai există altul pe lumea asta!

♥ Dacă vă plac articolele mele, vă invit să daţi Like paginii de Facebook sau să vă abonaţi la newsletter cu ajutorul butonului Follow. ♥

Lasă un răspuns

