Noul videoclip Carla’s Dreams şi o oră din viaţa mea

carla-s-dreams-1

Imaginaţi-vă următoarea fază: Era ora 3 după amiază. Am hrănit şi adormit copilul. L-am scos afară sub razele soarelui, dar şi sub fereastra casei ca să pot să îl văd şi să fug la el când se trezeşte. Am intrat în casă cu gândul să mai strâng din lucrurile împrăştiate. Mi-am pus căştile pe urechi, am dat sunetul la maxim şi…m-au trecut fiorii pe tot corpul. În următoarea oră cât copilul a dormit, am urlat din toţi plămânii, împreună cu Carla’s Dreams:

 

Sunt doar un om, ce trece prin timp,

greşind zi de zi si învăţând

Nu sunt exemplar,

dar poate voi fi, un antiexemplu istoric curând

 

Şi am dansat. Mai ceva decât oamenii din videoclip:

 

Nu ştiu cum să vă zic, dar melodia asta e un fenomen. A răscolit în mine atâtea chestii de mă trec fiorii şi acum, când doar mă gândesc la ea. Presimt că o să o ascult ca nebuna o perioadă, până o să devină mantra mea. Până mă voi lecui de tot perfecţionismul care nu mă lasă să fiu aşa cum sunt.

PS: Fotografia este preluată de aici.

♥ Dacă vă plac articolele mele, vă invit să daţi Like paginii de Facebook sau să vă abonaţi la newsletter cu ajutorul butonului Follow. ♥

3 gânduri despre &8222;Noul videoclip Carla’s Dreams şi o oră din viaţa mea&8221;

Lasă un răspuns

