Exerciţiu pentru suflet

În sinea mea încă mă simt mică uneori, neînsemnată, copil care nu ştie nimic. Încă sunt foarte suprinsă când primesc invitaţii de la bloggeriţe cu renume să ieşim în oraş la un ceai…. adică „Sigur cu mine vorbeşti, sigur nu ai greşit destinatarul când ai trimis mesajul?” Sau „Ce am făcut să merit asta?’ Încă mă surprind complimentele şi vorbele bune despre mine… „Cred că ţi se pare, nu ai cum să vorbeşti aşa frumos deapre mine”..Încă mă tem să spun Nu sau că nu îmi place ceva de frică să nu să se supere oamenii pe mine, să nu îşi retragă iubirea. Încă caut confirmări din toate părţile şi încă învăţ să mă ascult mai mult pe mine, să mă caut în interior, nu în exterior.

Încă mă minunez de unde am copilaşii ăştia atât de faini şi ce am făcut ca să îi merit. Simt uneori că mi i-a adus cineva, mi i-a lăsat în grijă fără să îmi spună că am rolul preţios de mamă. DAR ŞTIU acum că ei sunt aşa şi datorită mie. Eu am contribuit la frumuseţea lor. Eu am contribuit la creaţia asta minunată. Eu sunt femeia faină care a devenit o mamă la fel de faină. Sunt o mamă foarte bună pentru copilaşii mei, sunt o mamă care ţopăie şi se maimuţăreşte pe stradă spre deliciul copiilor mei, sunt o mamă atentă la ritmul copiilor cât de des pot, sunt o mamă cu multă răbdare de cele mai dese ori, sunt o mamă căreia nu-i pasă de petele de pe hainele copiilor, sunt o mamă înţelegătoare şi ascultătoare, sunt o mamă care se bucură să se joace în bălţi şi noroi, sunt o mamă care îşi respectă copiii, sunt o mamă corectă mai tot timpul, sunt o mamă care acceptă toate emoţiile copiilor, sunt o mamă care-şi ştie limitele şi ştie să se retragă pentru linişte înainte să fie prea târziu, sunt mama pe care copiii mei o iubesc foarte mult şi ar fi păcat să uit asta. Sunt o mamă care învaţă să se iubească prin iubirea copiilor ei. Învăţ să mă iubesc uitându-mă în ochişorii lor. Şi e fain ce văd acolo, trebuie doar să nu uit să mă uit mai des în această oglindă!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Acesta este un exerciţiu pentru vindecarea mea, adică e despre mine şi atât. Va invit şi pe voi să faceţi exerciţiul, să vedeţi ce fain e să vorbeşti doar în termeni buni despre tine şi să îi ignori pe cei mai puţini buni. Desigur există oameni care fac asta tot timpul, ce bine e de ei, dar mai sunt oameni, ca mine, care trebuie să înveţe. Cine e ca mine?

PS: Şi să vedeţi ce om fain sunt în general, dar despre asta, poate, scriu în altă postare 🙂

photo-1469131792215-9c8aaff71393
Sursă poză: https://unsplash.com/

Lasă un răspuns

