La Radio cu Andreea Esca | Iv cel Naiv

Iubesc să împărtăşesc lucrurile frumoase cu toată lumea. De multe ori, atunci când dau peste ceva foarte interesant sau foarte frumos, abia aştept să spun şi altora. Şi în ultimul timp, am dat de multă lume frumoasă, păcat că nu am reuşit să transmit tot ce am descoperit. De data asta, am zis că trebuie să o fac. Am descoperit recent seria de interviuri pe care le ţine Andreea Esca la radio Europa FM cu diferite personalităţi ale vremurilor noastre. Unul dintre cele mai frumoase interviuri dintre cele pe care le-am văzut până acum a fost cel cu Iv cel Naiv. A fost atât de fain să descopăr un om frumos, plin de suflet, împăcat cu sine şi pe-asupra şi un tată exemplar, după cum spune iubita lui, încât tare m-aş bucura să îl întâlnesc vreodată în persoană, parcă să mă asigur că există cu adevărat. Atât de fain mi s-a părut acest Iv cel Naiv. În carne şi oase nu cred că îl voi vedea vreodată, pentru că ţine la anonimatul său, dar sigur e un om care face diferenţa între o societate mediocră şi una echilibrată şi frumoasă. Aici este site-ul lui, unde puteţi să îl descoperiţi printre versuri: http://www.ivcelnaiv.ro

Iar aici este interviul La radio cu Andrea Esca şi Iv cel Naiv:

Alţi doi oameni faini pe care i-am cunoscut acum prin prisma copilăriei sunt Urania Cremene ( un nume cunoscut in parenting) şi Raed Arafat. Îmi place mult conceptul emisiunii Andreei Esca, tocmai pentru că aduce copilăria fiecărei personalităţi în prim plan şi aşa poţi întrevedea legătura între copil-adult.

Aici este interviul cu Urania:

Aici este interviul cu Raed Arafat:

 

Lasă un răspuns

