Tudor Chirilă

Toamna Oradeana 2012
Scriam acum ceva timp un articol cu genul meu de bărbaţi. Nu mai ştiu de ce am inclus în listă doar artişti şi personalităţi străine, ignorându-le pe ale noastre. Azi însă vreau să scriu doar despre un român.
Tudor Chirilă. Are omul asta un „ceva” atât de fermecător că mereu îi sorb gesturile, glumele, piesele. Natural, deschis şi fără frica că poate să piardă ceva daca e aşa cum e. O fi o imagine de scenă sau aşa e el mereu…dar îmi place mult de tot. Îi mai citesc blogul din când în când şi mă cucereşte şi acolo cu felul lui de a scrie şi de a fi, iarăşi, deschis şi transparent. Cred că lucrul asta mă atrage cel mai mult, pentru că eu mai rar am curajul să fiu eu, autentică. Şi mi se pare că asta e fericirea. Să fii tu.
Recunosc că doar recent am aflat că Tudor Chirilă joacă şi în teatru. Cine credeţi că în următoarea secundă frunzărea internetul în căutare de piese cu Tudor Chirilă? Mi-ar plăcea muuult de tot să merg la o piesă cu el, să îl văd mai de-aproape, să văd dacă se include în Genul meu de actori care cuprind publicul cu zâmbetul lor la sfârşit. Sunt aproape sigură că e genul asta, dar trebuie să o văd cu ochii mei. Bine, aş vrea tare mult să ajung şi la un concert de al lui. Dar la un spectacol cu el merg chiar la început de an. Ca un fel de plan pentru 2016.

Ş-apoi uite încă un motiv de ce îmi place mult de el:

Şi încă unul:

Fotografie de http://www.dreamstudio.ro/

Lasă un răspuns

