Alfabetul desenat| Arina Gheorghiţă

alfabetul-desenat-mai-usor-de-invatat_1_produsAzi am descoperit o carte atâââââât de frumoasă, încât am cumpărat 2 la fel. Ca să fiu mai exactă, vreau să mai cumpăr de pe elefant.ro încă 2. Exact la fel. Atât de mult mi-a plăcut. Dar şi mai mult m-a bucurat că odată cu această carte am descoperit şi un om frumos – Arina Gheorghiţă. Cartea se numeşte Alfabetul desenat şi este atât de superb desenată încât nu te mai saturi să o răsfoieşti, să o adulmeci, să îi simţi hârtia groasă. Aş vrea să fiu copil din nou să pot să intru în lumea literelor prin cartea Arinei Gheorghiţă. Şi mai mult mi-au plăcut poezioarele haioase scrise tot de ea, care vin lângă fiecare literă: „Doi pitici când se-ntalnesc/ Nu dau mâna, ci-şi unesc /Capătul de la scufii/ În formă de M, să ştii!”

Sau alta:

„Dimineaţa la trezire/ Sparg un ou într-o tingire/ Chiar în mijloc, gălbenel/ E un O…ce bun e el!”

Sunt fericită când găsesc oameni frumoşi în spatele unor lucruri frumoase. Am dat o căutare pe net după numele autoarei şi uite ce autoportret fain găsesc:

„M-am nascut in 2 iulie 1973 la Cluj-Napoca intr-o familie de pictori. […] Dupa absolvire am lucrat ca grafician la o editura pentru copii unde am ilustrat cu nespusa placere o gramada de volume.

Ulterior am lucrat ca grafic designer ceea ce n-a mai fost atit de amuzant si in invatamint ca profesoara de desen (aici m-am simtit ca pestele in apa).

Tot timpul asta am continuat sa pictez si sa expun si am mers intr-o gramada de tabere de pictura unde eram vesnic cea mai tinara participanta.

In 2004 m-am casatorit si m-am mutat la Bucuresti unde traiesc si in prezent ca pictor liber profesionist.

Am o viata tare buna si implinita, plina de pasiuni altele decit pictura: istoria antica, arheologia, etnografia si folclorul, limbile straine si etimologia, dansurile etc.

Nu va plictisesc cu lista expozitiilor mele colective: au fost tare multe dar nu au mare relevanta pentru ca e o obligatie de breasla si toata lumea le aduna pina ce cv-ul se umfla sa snopul.

Cit despre expozitiile mele personale (cu afisele lor cu tot), cine doreste le poate gasi pe site-ul meu:

http://www.arinagheorghita.uv.ro

Evident ca am o groaza de lucrari in colectii particulare din strainatate dar intrucit toata lumea le are -si oricum lucrul nu se poate verifica- acest lucru inceteaza a mai fi magic.

Idealul meu de viata e sa imbatrinesc demn si armonios facind exact ceea ce fac in prezent: pictind, adunind scoici si oale de lut, calatorind cu sotul prin tara spectaculoasa in care traiesc si a carei soarta ma inspaiminta.

Sper sa ma apuce batrinetile intr-o tara inzdravenita in care sa fiu si eu o pietricica din marele mozaic al culturii nationale.”

Lasă un răspuns

