Croatia partea 3: Parcul Plitvice

Parcul Naţional Plitvice a fost ultima noastră destinaţie din Croaţia şi din întreaga vacanţă, ultima şi poate cea mai frumoasă din Croaţia (însă postările mele cu poze nu se termină aici, pentru că vor urma altele cu Bosnia şi Herţegovina şi Muntenegru), mai ales că oricât de frumoase nu ar fi oraşele acestei ţări, tot în natură m-am simţit cel mai bine.

În Plitvice există multe trasee pe care poţi să le faci în funcţie de puteri şi de cât timp ai la dispozitie, trasee care sunt foarte bine organizate, iar noi le-am combinat în aşa fel încât am acoperit într-o zi cam toată suprafaţa vizitabilă. Cred că ai ce face şi două zile acolo, însă şi o zi lungă de vara e suficientă ca să rămâi încântat pe o perioada lungă. În plus

, există şi trasee scurte de 3-4 ore pentru bătrânei şi familii cu copii mici. Şi credeţi-mă că bătrânei erau super mulţi, francezi, englezi, spanioli şi chiar asiatici.

Preţul biletului de intrare mi s-a părut foarte ok, în jur de 12-15 euro de persoană, mai ales ţinând cont de faptul că parcul era bine organizat, cu locuri unde poţi să mănânci ceva, incluzând transportul cu un vaporaş şi cu un tren-autobuz între anumite puncte. Parcarea maşinii nu este inclusă în bilet şi e în jur de 1 euro pe oră.

Recomandarea tututor este să nu vă planificaţi vizitarea acestui parc în sezonul de vârf, şi anume în Iulie şi August, pentru că în aceste luni este super-aglomerat şi nu te mai poţi bucura de liniştea naturii. Noi l-am vizitat spre sfârşitul lui Septembrie şi tot am stat la coadă pe unele trasee, deci nu vreau să-mi imaginez ce se întâmplă acolo în plină vară.

IMG_3574IMG_2982 IMG_3839 IMG_3827 IMG_3818 IMG_3810 IMG_3804 IMG_3799 IMG_3792 IMG_3782 IMG_3773 IMG_3763 IMG_3759 IMG_3743 IMG_3734 IMG_3707 IMG_3704 IMG_3700

IMG_3712 IMG_3693 IMG_3691 IMG_3723IMG_3684 IMG_3674 IMG_3654 IMG_3643 IMG_3626 IMG_3614 IMG_3578

Şi o poză cu frumoasa mare Adriatică, văzută din staţiunea Brela, marea pentru care m-aş întoarce şi vara asta în Croaţia 🙂
IMG_3513

Un gând despre &8222;Croatia partea 3: Parcul Plitvice&8221;

Lasă un răspuns

