Croatia partea 2: Split si Trogir

Acum că suntem pe cale să devenim trei, planurile mele de călătorie stau făcute sul, suluri prăfuite. În cap îmi roiesc multe planuri, însă nu am curaj să le desfăşor. Nu acum, până nu vedem şi noi ce forme şi culori va capătă lumea noastră în trei. Am auzit o vorba frumoasă zilele astea care spune că „un copil îţi ia tot ce ai avut şi îţi dă, în schimb, tot ce nu ai avut vreodată”. Sună frumos, abia aştept să văd care va fi realitatea…noastră. Anume a noastră, pentru că dacă întrebi într-o parte şi în alta, părerile sunt împărţite şi diferite. Şi într-un final îţi dai seama că aceste păreri nu te ajută mai cu nimic.

Până atunci, călătoresc virtual. Timp de câteva luni am străbătut sudul Spaniei, Himalaya şi Nepalul, Instanbulul, un pic din America de Nord, vechiul Iran şi chiar Coreea de Nord. Da,da, Coreea de Nord – prin intermediul cărţuliei „Ţara cu un singur gras” de Adelin Petrişor. Şi restul destinaţiilor de mai sus, le-am „văzut” prin cărţi desigur. Altfel cum? 🙂

Astăzi m-am „întors” în Croaţia, în frumoasa Croaţie unde am fost asta-vară, şi am făcut o selecţie de poze din Split şi Trogir. Două oraşele simpatice amplasate pe aceeaşi coastă a mării Adriatice, care mi-au adus aminte pe alocuri de o Crimee mai aranjată, cu multă piatră, apă şi corăbioare.

IMG_3464 IMG_3467

IMG_3466 IMG_3472 IMG_3507 IMG_3474 IMG_3479 IMG_3485 IMG_3489 IMG_3492 IMG_3496 IMG_3501 IMG_3504

Lasă un răspuns

