Expoziția din parcarea Ciclop

Unul dintre motivele pentru care îmi place Bucureștiul e că, odată cu venirea primăverii până toamna târziu, aici nu ai cum să te plictisești – e destul să dai o scurtă căutare pe net și vei găsi tot felul de evenimente pentru fiecare weekend, începând cu târguri, concerte, teatru în stradă, competiții, marșuri de frumusețe pe bicicletă, expoziții, excursii prin oraș în grup organizat până la concursuri de căței etc.

În iunie a avut loc Expoziția colectivă de artă contemporană în cadrul căreia 35 de artiști din diferite domenii (street art, pictură, fotografie) au dat viață parcării Ciclop de pe Magheru. Ciclop cică e prima parcare supra-etajată din București și a fost construită prin 1923. De fiecare dată când treceam pe acolo mi se părea că e o zonă sinistră, uitată de lume, dar cu ocazia expoziției, am vizitat-o pentru prima oară și mi s-a părut un loc chiar tare.

Am înțeles că expoziția a fost deschisă și în timp ce artiștii lucrau la operele lor, pentru a putea interacționa cu aceștia, însă eu am ajuns pe-acolo cu doar câteva zile înainte de închidere și am văzut doar o tipă care lucra la un geam 🙂 – de interacționat cu ea, n-am interacționat. I-am făcut însă o poză.

Am vrut să vă las și un link către vreun site unde să puteți urmări când va avea loc următoarea expoziție de acest gen, însă în afară de evenimentul creat pe facebook, n-am găsit vreo pagină oficială – așa că, pentru noi ediții,  ne rămâne doar să-i urmărim pe cei de la Work in Progress – ei au organizat evenimentul.

IMG_9860

IMG_0003 IMG_0011 IMG_0016 IMG_0022 IMG_0043 IMG_0046 IMG_0047 IMG_9879 IMG_9884 IMG_9902 IMG_9962 IMG_9978 IMG_9988

Lasă un răspuns

