Fețe de la Street Delivery 2013

Îmi plac oamenii. Punct. 🙂 Nu știu dacă pot să zic că sunt foarte sociabilă – chiar sunt curioasă ce ar zice lumea despre mine în acest sens…dacă aș întreba-o.:) Oricum nu sunt inima petrecerilor, asta-i sigur, și nici nu sunt o persoană care se bucură de o extremă popularitate. De multe ori mai mult îmi place să stau și să mă uit la oameni străini, să-i observ dintr-o parte, să-i ascult , să le fur câte o părticică din povestea lor și să-mi imaginez continuarea – mă relaxează foarte tare să stau într-un parc, singură, și să mă uit la mămici, tătici și copiii lor, iubiți, singuratici, bătrâni și căței.

Cred că de aici mi se trage mica pasiune pentru portrete – în general, cam toate fotografiile care îmi atrag atenția sau mă impresionează au cel puțin o silueta omenească :).

La Street Delivery 2013 am avut plăcerea să mă învârt printre oameni și să fac poze nestingherită. Ca de obicei toată lumea a fost foarte deschisă și frumoasă, pusă pe șotii și șocantă. Am văzut de toate – de la „lebede” în rochițe de balet și bocanci supărați până la fete desenate pe picioare de zici că purtau tattoo-dres.

A fost frumos!

IMG_0078 IMG_0115 IMG_0141 IMG_0152 IMG_0157 IMG_0161 IMG_0166 IMG_0171 IMG_0192 IMG_0191 IMG_0228 IMG_0234 IMG_0260 IMG_0265 IMG_0271 IMG_0085 IMG_0170

2 gânduri despre &8222;Fețe de la Street Delivery 2013&8221;

Lasă un răspuns

