Pui vienez

Săptămâna trecută am participat la un atelier culinar ținut de Lena și finanțat de compania Tupperware. Ce să zic – de învățat nu știu ce am învățat, însă ultima probă, adică degustarea, a fost foarte delicioasă! Lena a gătit 4 feluri de mâncare, un desert și o băutură întăritoare în numai 1,5 ore.

Puiul vienez este una dintre rețetele pe care am învățat-o acolo și pe care am replicat-o, zic eu cu succes, acasă.

Ingrediente pentru 2 porții: 0,5 kg piept pui, 1 măr, 1 ceapă medie, 2-3 căței usturoi, 150 -175 ml smântână pentru gătit, 1 lingură făină, curry, sare și piper după gust.

Se taie puiul julien și se pune într-un vas termorezistent, uns eventual cu unt. Se taie solzi ceapa și usturoiul. Se curăță merele și se taie felii (eu am înlăturat doar cotorul, coaja am păstrat-o). Se pun ceapa, usturoiul și feliile de măr peste pui. Se asezonează cu sare, curry și piper. Atenție: curry-ul are un rol important aici, nu poate fi exclus :). Se amestecă bine toate ingredientele.

Se dă la cuptor pentru 25-30 minute. Apoi se scoate vasul, se amestecă iar bine (pentru ca puiul se prinde de vas), se presoară făina și se toarnă smântâna. Se dă la cuptor pentru încă 10-15 minute.

Se servește imediat. Poftă bună!

5 gânduri despre &8222;Pui vienez&8221;

Lasă un răspuns

